سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: دشمن صهیونیستی در کنار جنگ نظامی، جنگ روانی گسترده ای علیه کشورهای محور مقاومت به ویژه ایران اسلامی به راه انداخته است و تلاش دارد که با استفاده از ابزار رسانه، جنگ روانی را در کشورمان و در دیگر کشورهای حامی جریان مقاومت راه‌اندازی و مدیریت کند تا با این کار در بحث نظامی راحت‌تر بتواند به جنایات خود ادامه دهد.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در طول یک سال اخیر در سخنانی اظهار داشت: از مهرماه سال گذشته تا به امروز شاهد انواع و اقسام جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مسلمان غزه و فلسطین و لبنان هستیم.

استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: آخرین نمونه از جنایات رژیم صهیونیستی به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان بود.

وی در ادامه یادآور شد: به شهادت رساندن سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان همه ما را به نوعی سوگوار کرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود گفت: با این حال باید گفت که خون شهید سید حسن نصرالله زمینه‌ای برای تقویت جبهه مقاومت علیه اسرائیل و دیگر ایادی دشمن در منطقه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ روانی دشمن در کنار جنگ نظامی اشاره کرد و عنوان داشت: امروز دشمن صهیونیستی در کنار جنگ نظامی، جنگ روانی گسترده ای علیه کشورهای محور مقاومت به ویژه ایران اسلامی به راه انداخته است و تلاش دارد که با استفاده از ابزار رسانه، جنگ روانی را در کشورمان و در دیگر کشورهای حامی جریان مقاومت راه‌اندازی و مدیریت کند تا با این کار در بحث نظامی راحت‌تر بتواند به جنایات خود ادامه دهد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دشمن در جنگ رسانه‌ای که امروز شاهد آن هستیم تلاش دارد که حقایق را وارونه به جهانیان ارائه دهد و اینگونه القا کند که صهیونیست‌ها نه تنها جنایتی را شامل نشده‌اند بلکه در حال دفاع مشروع از خود هستند که این دروغ بزرگی می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: شایسته است که محور مقاومت نیز با استفاده از پتانسیل‌های خود در جنگ روانی دشمن صهیونیستی خود را مورد حمله قرار دهد و اجازه ندهند که میدان رسانه برای صیهیونیست ها و حامیانش خالی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha